1 Mart 2015 Pazar

Seni Sevmek İstemedim - Fatih Murat Arsal




Tür: Romantik

Sayfa Sayısı: 575


Yayınevi: Ephesus



Yeşil gözlü gizemli adam, o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü. Ama Pınar kadar güzelini, mücadelecisini, vahşisini görmemişti. Ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı.Pınar ise bu uzun boylu ve tehlikeli kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti. Ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. Hoşlanması da gerekmiyordu. Ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı.Güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı. 
Ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu. Bu çekici adama karşı seçenekleri sınırlıydı...Ya evlenecek... Ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı.






Fatih Murat Arsal çok severek okuduğum yazarlardan bir tanesi. Romantik kitap okumayı sevenler varsa tavsiye ederim. Özellikle 'Yalnız Gözlerin İçin ' adlı kitabının yeri bende çok ayrı. Macera ve aksiyonu daha bol olduğu için belki de Yalnız Gözlerin İçin'i daha çok sevdim bilmiyorum.Yalnız Gözlerin İçin kitabını okurken yan karakter olarak Doğan en sevdiğim erkek karakter olmuştu. Bende büyük bir merak bırakmıştı. Hatta içlerinde en yakışıklı ve korkuncu olarak Doğan'ı görüyordum. Bu yüzden büyük bir merakla ikinci kitap olarak Seni Sevmek İstemedim'i aldım. 



Fakat şunu fark ettim ki Fma çok okuduğum için sıkıldım. Kitaplarındaki erkek karakterlerin birbirine bağlı olması, aralarındaki arkadaşlık bana çok güzel gelmişti. Ama her kitabında aynı tarz şeyleri okumak beni sıktı. Bayılarak okuduğum yazarın kitaplarını artık yarıda bırakır oldum. Hep aynı tarz, hep mutlu son. Bu yüzden ara vererek okumayı tercih ediyorum.Yine de akıcı bir dili var. Arada okumayı cidden seviyorum.

Spoiler vermeden duramayan biriyim o yüzden çok vermemeye çabalasam da olmuyor gibi. Şimdiden kusuruma bakmayın. :( Kitaba gelecek olursak beklediğim kadar iyi değildi. Belki de beklentim çok yüksek olduğu için biraz hayal kırıklığına uğradım. Doğan'ın, Pınar'dan ilk görüşte bu kadar etkileneceğini ve kaçıracak kadar delireceğini düşünmemiştim. :D Doğan'ı diğer kitaplarda okuduktan sonra asıl karakteri olduğu kitabı okumak çok daha zevkli. Diğer kitaplarda arkadaşlarının sevdiği kadınlarla flört edip onların gözünü açarak kalbime taht kurmuştu resmen. Ayrıca istediği kadının tam tersi özelliklerine sahip birine gönlünü kaptırması keyifliydi. Başından beri Doğan'ın sert bir kayaya çarpacağını biliyordum. İkisi de birbirlerinin canını oldukça fazla yaktılar. Doğan çok yıprandı. Kitaplardan zor etkilenirim fakat Doğan'ın yıkıldığı bir sahne vardı beni etkilemeyi başardı. 

 Okuyucuların Pınar hakkındaki yorumlarını okurken herkesin onun Doğan'ı çok süründürdüğünü söylüyordu. Kitabı okuduktan sonra kendimi Pınar'ın yerine koydum. Ben Pınar'dan daha dişli ve direnişli olurdum kesinlikle. Biraz erken yumuşadığını düşünüyorum. Gerçi Doğan gibi biriyle karşılaşsam ben ne yapardım orası meçhul :D

Ama yine söylüyorum en çok beğendiğim şey kitaplardaki erkek karakterlerin dostlukları. Çok keyifli bir şekilde okudum o sahneleri. Her kitabında bir sonraki çiftte ne olacak acaba merakı uyandırıyor. Oldukça fazla açık sahne var ve rahatsız olacakları uyarmak isterim.

Türü arasında iyilere girecek bir kitap. Bu tür romantik kitapları seviyorsanız okumanızı öneririm. Son olarak ben bu kitaba dört yaprak veriyorum. Ama sadece romantik türünde dört yaprak alabilir benden.



Birkaç alıntı paylaşarak merakınızı arttırmak istiyorum. :D



"Çok basit!" diye mırıldandı Doğan"Kurtulmanıza karşılık... istediğim tek şey güzel KARDEŞİN"
Deniz güldü. Acı ama samimi bir gülüştü. " Benden nefret edecek...Ve senden de! O asla affetmez! En ufak bir fırsatta hayatımızı cehennemeçevirmeye çalışacak... İntikam alma hırsı asla sönmeyecek!"

***

"Senden hep nefret edeceğim" diye fısıldadı Pınar. 
Çaresizlikten gözleri iyice sulanmıştı ama ağlamayacaktı. Ona bu lüksü vermeyecekti. 
" Her gün bunu yüzüne karşı söylemekten mutlu olacağım...Anlıyor musun? Senden tüm kalbimle nefret edeceğim!"











3 yorum:

  1. FMA hiç okumadım ve birkaç yorumdan da anladığıma göre sanırım pek bana göre değil. Ama en çok bu kitabının kapağını beğeniyorum ayrı konu :D Belki bir gün kitapsız kalırsam okurum bilemiyorum ama yorumunu sevdim :D Değişikli kitaplar bekliyoruz Gözde hanımcım *-* sfsdfds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam psikoloji kitabına başlayacağım ablam elimden aldı ve yanında götürmeyi planlıyor. Kader kısmet Cansu. jdgbdjgd Değişik türlere gözüm kayıyor bu aralar.*-*

      Sil
  2. Aşk kitapları mı arıyorsunuz? Tıklayın: en güzel aşk romanları

    YanıtlaSil